BTS Wikia
Advertisement

Cytat: „Żyj spokojnie”

Tumblr inline o7ao5o1Tpd1thpfy7 500

Ogólnie:[]

Kim Seokjin (urodzony 4 grudnia 1992 roku w Gwacheon) znany jako Jin z zespołu BTS. Jest zarówno piosenkarzem jak i początkującym aktorem. W zespole odpowiada za wygląd i wokal.

  • W 2019 roku z okazji BTS FESTA 2019 dnia 04.06 wydał swoją pierwszą solową piosenkę. Dodał, że napisał ją z myślą o swoich zwierzakach, które nazywają się: Jjanggu (piesek, zmarł w 2017), Eomuk (lotopałanka) i Odeng (lotopałanka). Piosenka zyskała uznanie w oczach fanów i dobrze się przyjęła.
  • Ma starszego brata.
  • Posiada bliski i wspaniały kontakt ze wszystkimi członkami zespołu BTS.
  • W przeciągu lat bardzo poprawiły się jego umiejętności taneczne oraz wokalne. Jin został bardziej doceniony zarówno przez fanów jak i wytwórnię.
  • 3 wymagania do szczęścia: pieniądze, przyjaciele, spokojne/ciche miejsce.
  • Lubi truskawki, ale nie lubi rzeczy o smaku truskawkowym.
  • Jego dziadek wymyślił jego imię.
  • Lubi gotować.
  • Kiedyś jego ulubionym kolorem był różowy, ale Jin zmienił go na niebieski.
  • Jego znak zodiaku to Strzelec.
  • Uważa, że najmniej pasuje do ery BS&T.
  • Jego chiński znak zodiaku to małpa.
  • Bardzo dużo trenuje, aby poprawić swoje umiejętności, zarówno taneczne jak i wokalne.
  • A.R.M.Y uważają Jina za mamę BTS a RM za tatę
  • JWE

Członkowie zespołu o Jinie:

SUGA uważa, że Jin posiada swoją własną energię. Jin nie lubi smutnej atmosfery w zespole, więc dba o to, by każdy był szczęśliwy.

RM powiedział, że tylko gdy Jin powie jeden ze swoich żartów, nastrój każdego od razu staje się lepszy. RM podziwia umiejętności Jina i jego postęp w tańcu.

j-hope dodał do wypowiedzi RMa, że Jin odgrywa ważną rolę w utrzymywaniu zespołu razem, dając im siłę. Powiedział też, że chociaż Jin jest najstarszym członkiem w BTS, wiek nie ma dla niego znaczenia.

Jimin powiedział, że Jin jest jak "niewinny dzieciak", ale jeśli czegoś brakuje w ich pracy, Jin jest członkiem, który pracuje najciężej, by poprawić ten obszar. Podobnie jak RM, Jimin podziwia etykę pracy Jina. Dodał też, iż spośród wszystkich członków BTS, Jin jest tym, który posiada największą nadzieję, że BTS pozostanie razem.

V powiedział, że bardzo uwielbia Jina. Pochwalił jego wizualizację, ciężką pracę i uznał, że obecność Jina pomaga BTS wyróżnić się. Jin jest zawsze tym, który pracuje w tle i stara się rozśmieszać pozostałych.

Jung Kook mówił o dwóch stronach Jina: jego kochającej zabawę stronie i jego ciężko pracującej stronie. Powiedział, że Jin wykazuje największą poprawę ze wszystkich członków.

Advertisement