BTS Wikia
Advertisement

The Most Beautiful Moment in Life[]

Od 10 do 19 lutego trwała pierwsza japońska trasa koncertowa Wake Up: Open Your Eyes. Zespół koncertował w takich miastach jak Tokio, Osaka, Nagoja i Fukuoka, wystąpili przed 25 tys. fanami. 20 marca Rap Monster wydał swój pierwszy mixtape, RM, razem z trzema teledyskami do utworów: „Awakening” (각성), „Do You” i „Joke” (농담). 28 marca odbył się drugi solowy koncert BTS w Korei –BTS Live Trilogy – Episode 1: BTS Begins.

Trzeci minialbum, zatytułowany The Most Beautiful Moment in Life, Part 1, ukazał się 29 kwietnia 2015 roku. Znalazł się on na liście „27 najlepszych albumów 2015 roku do tej pory” opublikowanej w czerwcu przez Fuse i był jedynym wymienionym koreańskim albumem. 5 maja 2015 roku główny singel I Need U zdobył pierwsze miejsce w programie The Show stacji SBS MTV, w którym odnotowano pierwsze zwycięstwo od debiutu. Płyta The Most Beautiful Moment in Life, Part 1 sprzedała się w ilości ponad 180 tys egzemplarzy (według danych Signal Entertainment)..

4 czerwca 2015 roku ukazał się czwarty japoński singel, FOR YOU, wydany z okazji pierwszej rocznicy ich japońskiego debiutu, teledysk został wydany tego samego dnia. Singel zajął 1. pozycję rankingu Oricon Weekly Chart, sprzedając się w ilości 42 611 kopii w ciągu pierwszego dnia. 23 czerwca BTS wydali teledysk do ich kolejnego singla, Dope (쩔어), który został obejrzany ponad 1 mln razy w czasie krótszym niż 15 godzin. Po premierze teledysku utwór znalazł się na 3. pozycji listy World Digital Chart Billboardu, mimo że został wydany dwa miesiące wcześniej.

Światowa trasa grupy, 2015 Live Trilogy Episode: The Red Bullet, zaczęła się 6 czerwca. Zespół zagrał 12 koncertów, w tym m.in. w Malezji, Ameryce Łacińskiej, Australii, USA, trasa zakończyła się koncertem w Hongkongu 29 sierpnia. BTS wystąpili podczas Summer Sonic Festival w Japonii, występując 15 sierpnia na QVC Marine Field w Tokio oraz 16 sierpnia w Osace.

WIDEOGRAFIA:[]

Tytuł

Czas trwania Oficjalne Video
"I Need U" 3:39 [INU]
"I Need U" Original Version 5:33 [Original Ver]
"DOPE" 4:16 Video DOPE
"Run" 7:31 [Run]
Advertisement